۱۵ مهر ۱۳۸۹

آگهی تصمیمات ۱ اسفند ۱۳۸۸

شرکت صندوق حمایت از توسعهٔ بخش کشاورزی استان زنجان (سهامی خاص)
به شمارهٔ ثبت ۷۱۹۶ و شناسهٔ ملی ۱۰۴۶۰۱۰۴۲۱۱
شمارهٔ ۱/۸۸/۳۸۲۹۹
۱ اسفند ۱۳۸۸

به استناد صورت‌جلسهٔ مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۴/۸/۸۸ که در مورخ ۱۰ بهمن ۸۸ واصل گردید:

۱. صورت‌های مالی و ترازنامهٔ شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۸۸ به تصویب رسید.

۲. شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعهٔ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به نمایندگی آقای غلامحسین جلیل‌خانی، شرکت خدمات توسعهٔ کشاورزی تلاشگران ایجرود به نمایندگی آقای سیدمهدی موسوی، شرکت تعاونی مرغ مادر گوشتی به نمایندگی آقای داوود قزوینیان، اتحادیهٔ شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران زنجان به نمایندگی آقای ابوالفضل عازم، اتحادیهٔ تعاونی روستایی استان زنجان به نمایندگی آقای منصور نقی‌لو به عنوان اعضای اصلی هیأت‌مدیره، شرکت تعاونی باغداران و سبزی‌کاران به نمایندگی خانم خدیجه خدائی‌منفرد به عنوان عضو علی‌البدل اول، شرکت تعاونی گاوداران صنعتی زنجان به نمایندگی آقای احمد شکوری به عنوان عضو علی‌البدل دوم برای مدت دو سال انتخاب شدند.

۳. اتحادیهٔ شرکت‌های تعاونی کشاورزی و مرغداران استان به نمایندگی آقای اکبر معبودی به عنوان بازرس اصلی شرکت تعاونی تولید دوتپه به نمایندگی آقای علی صلاحی به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یکسال انتخاب شدند.

۴. مؤسسهٔ حسابرسی قواعد به عنوان حسابرس شرکت در سال مالی ۸۹ ـ ۸۸ انتخاب شدند.

۵. روزنامهٔ کثیرالانتشار ابرار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شد.

۶. به استناد صورت‌جلسهٔ هیأت‌مدیرهٔ مورخ ۲ آذر ۸۸ آقای غلامحسین جلیل‌خانی به نمایندگی از طرف شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعهٔ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به سمت رئیس هیأت‌مدیره، آقای ابوالفضل عازم به نمایندگی از طرف شرکت اتحادیهٔ شرکت‌های تعاونی کشاورزی دامداران زنجان به سمت نائب رئیس هیئت‌مدیره، آقای اکبر نعلچی‌گر به سمت مدیرعامل انتخاب شدند. کلیهٔ چک‌ها، اسناد و اوراق مالی و اعتباری، معاملاتی، تجاری و تعهدآور با امضاء ثابت مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره با مُهر صندوق و در صورت عدم حضور رئیس هیأت‌مدیره با امضاء نائب رئیس هیأت‌مدیره معتبر خواهد بود و سایر اسناد و مکاتبات با امضاء مدیرعامل و مُهر صندوق معتبر است و در صورت لزوم مدیرعامل می‌تواند حق امضاء خود را در این مورد با مسؤولیت خود به هز یک از کارکنان صندوق واگذار نماید.

۷. دفتر در مورخ ۱۲ بهمن ۸۸ تکمیل و امضاء شد.

ش ۴۵۰۳۶، ثبت زنجان

نقل از: روزنامهٔ رسمی، یکشنبه، هشتم فروردین‌ماه ۱۳۸۹، شمارهٔ ۱۸۹۵۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نرخ طلا و ارزگرم طلای 18 در بازارسکه بهار آزادیسکه نیمسکه ربعسکه گرمیدلار آزاد