۰۷ دی ۱۳۹۱

ضرورت رعایت آیین‌نامه‌های تسهیلات و اعتبارسنجی

سهامداران محترم صندوق حمایت از توسعهٔ بخش کشاورزی استان زنجان
استحضار دارید که اعتبارسنجی و نظارت در صندوق فرایندی است مستمر که از طریق آن می‌توان به حفاظت از سرمایهٔ اعضا، اطمینان از بازگشت سرمایه، توزیع عادلانهٔ منابع، ایجاد اطمینان و جلب مشارکت بیشتر تشکل‌ها، استمرار و توسعهٔ فعالیت‌ها، پاسخگویی به سازمان‌های ناظر، شناخت مشکلات و ایرادات، شفاف‌سازی فعالیت‌ها، انجام اقدامات اصلاحی و خلاصه این‌که به تصویر روشنی از تعهدات و عملکرد‌ها دست یافت و نیز مجموعه‌ای از شیوه‌ها و تدابیر و ابزار‌هاست که برای تحقق اهداف و رعایت قوانین و کارکرد‌ها و تعهدات به کارگرفته می‌‌شود.
در این راستا می‌باشد که آیین‌نامهٔ اعتبارسنجی مصوب مجمع عمومی مورخ ۲۰ تیر ۸۹ صندوق و آیین‌نامهٔ نحوهٔ اعطای تسهیلات مصوب مجمع عمومی مورخ ۲۴ آبان ۸۸ صندوق تهیه و جهت اجرا ابلاغ شده است و در مجمع عمومی مورخ ۲۰ آبان ۹۱ نیز نظارت بر مصرف تسهیلات و رعایت آیین‌نامهٔ تسهیلات از تکالیف مورد تأکید صندوق بوده است.
لذا با توجه به مراتب فوق و تأکید و انتظار به حق سهامداران محترم مبنی بر رعایت مقررات، به اطلاع کلیهٔ سهامداران محترم می‌رساند که ان شاءالله رعایت مفاد این دو آیین‌نامهٔ صدرالذکر برای صندوق و سهامداران محترم ضرروی و الزامی می‌باشد.
بنابراین خواهشمند است ضمن مطالعهٔ مجدد آیین‌نامه‌های تسهیلات و اعتبارسنجی، فرم‌های مربوطه را حداقل ۱۰ روز قبل از سررسید تسهیلات و پرداخت مجدد آن توسط صندوق، با واقعیت‌های موجود تکمیل و همراه مستندات آن جهت بررسی و تصمیم‌گیری ارائه فرمایید.
لازم به یادآوری است که هدف صندوق، کمک و رفع نواقص احتمالی و مساعدت به سهامداران محترم می‌باشد و حتی آمادگی خود را برای کمک به تکمیل فرم‌ها و نیز تکمیل صورت‌های مالی اعلام می‌نماییم. ارائهٔ نقطه نظرات و پیشنهادات سازندهٔ سهامداران محترم مزید امتنان می‌باشد.
نرخ طلا و ارزگرم طلای 18 در بازارسکه بهار آزادیسکه نیمسکه ربعسکه گرمیدلار آزاد