۱۲ اسفند ۱۳۹۱

پرداخت ۲۱۱ میلیارد ریالی توسط صندوق استان زنجان تسهیلات از محل منابع داخلی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادر تخصصی، تقی مجتهدی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه‌ی بخش کشاورزی استان زنجان گفت: صندوق حمایت از توسعه‌ی بخش کشاورزی استان زنجان از بدو تاسیس یعنی ۲۶ مهرماه سال ۸۶ با ۴۲ تشکل در مدت ۵ سال سرمایه خود را از ۴۲۶۰ میلیون ریال به ۴۳۳۵۵ میلیون ریال و تعداد تشکل‌ها به ۷۶ عدد رسانده است.
وی افزود: به تشکل‌های سهامدار به مبلغ ۲۱۱ میلیارد ریال از محل منابع داخلی تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا شده است.
مجتهدی تصریح کرد: از محل عاملیت‌ها نیز به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان کمک‌ بلاعوض و یارانه داده شده و مبلغ ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق در سال ۹۰ برای تجهیز و مکانیزاسیون شرکت‌ها و خرید ادوات کشاورزی تسهیلات ۵ تا ۷ ساله ارائه شده است.
به گفته‌ی وی، همچنین از محل استانداری زنجان در راستای انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری زنجان، سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت مادرتخصصی ۶۷۵۰ میلیون ریال برای تقویت صندوق زنجان در نظر گرفته شد.
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه‌ی بخش کشاورزی استان زنجان افزود: همچنین صندوق به مبلغ ۹ میلیارد ریال از محل صندوق حمایت از توسعه‌ی دامپروری برای اتحادیه‌ی دامداران استان که در تعدیل قیمت نهاده‌های کشاورزی استان موفقیت‌آمیز بودند تسهیلات با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.
وی همچنین از خرید زمین و احداث ساختمان برای صندوق خبر داد و گفت: طراحی و راه‌اندازی سایت خبری و اطلاع‌رسانی اینترنتی صندوق زنجان به نشانی www.sfdazanjan.com و سامانه‌ی اختصاصی پیام‌کوتاه نیز از دیگر فعالیت‌های این صندوق استانی بوده است.
 
نرخ طلا و ارزگرم طلای 18 در بازارسکه بهار آزادیسکه نیمسکه ربعسکه گرمیدلار آزاد